Catina!

Hej! Efter vi va på Falsterbo HS så åkte vi till Catina :D
Catina har nyligen träckt en muskel i högra bakbenet :( Men jag tyckte att det gick bra ändå när jag red, jag red med Catinas ägare :D Hon red deras andra häst Portimo! För att Catina inte ska få mer ont i muskeln så får jag inte hoppa på någon vecka.
 
Bilder från idag:
 
Lite natur bilder från stallet:
 
När vi åkte hem så såg vi ett gäng med gäss :D
Dem var jätte söta xD
 
 
Nu ska jag och Emma köpa vita ridbyxor (från nätet) till ridlägret awsporthorse.
 
Kram Stina :)
 

Kommentarer ♥
Postat av: Daisy

Vilken bra blogg ni har!!! Så söta hästar. Har ni andra djur oxå?

Svar: Ja, Stina har två katter, två marsvin (snart fler, för den ena är dräktig) och två hamstrar. Jag (Emma) har tre hamstrar och typ 17 fiskar eller nåt ;)
Emma Och Stina ♥

2012-07-13 @ 07:16:29
Postat av: Myran

Vilken fin blogg ni har! =)

Svar: Tack! Din är också superfin! =) Hur fick du bloggadressen hit? Det skulle vara kul att veta eftersom att vi inte har en aning om hur alla får bloggadressen hit ;-)
Emma Och Stina ♥

2012-07-13 @ 12:20:57
URL: http://trinnie.blogg.se
Postat av: Myran

Hittade hit pga en länkning på en annan blogg. Kommer dock inte ihåg vilken det var ;)

Svar: Okej :) Skulle du kunna länka oss, så länkar vi dig? Och om du kommer på vem det var så skriv gärna det här =))
Emma Och Stina ♥

2012-07-13 @ 12:29:00
URL: http://trinnie.blogg.se
Postat av: Myran

Visst, jag kan göra ett länkbyte =) Lägger upp ett nu om ni gör det också ^^

Svar: Bra :)
Emma Och Stina ♥

2012-07-13 @ 13:07:12
URL: http://trinnie.blogg.se
Postat av: Myran

Nu har jag gjort ett tidsinställt som kommer upp imorgon runt 10 med länkbyte =)

Svar: Okej, då gör vi också det :)
Emma Och Stina ♥

2012-07-13 @ 13:11:49
URL: http://trinnie.blogg.se

Här kan du kommentera inlägget, inget dumt bara ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig? ♥

E-postadress: (Bara vi som ser ♥)

Har du en blogg eller hemsida?:

Här kan du skriva din kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0