Svar på kommentar, hur du gör en blogg.

Hej! Vi fick en kommentar precis och jag tänkte svara på den :)
Kul att du gillar vår blogg :D ! Om du vill göra en blogg måste du först och främst bestämma dig för vilken hemsida du vill göra den på. Det finns väldigt många hemsidor men Blogg.se funkade bäst för oss. Till exempel: Bloggplatsen.se, devote.se, blogger.com, blogg.se och många fler.
Om du bestämmer dig för att ha den på blogg.se, så består det mesta av HTML koder och stilmallar. I början kan det vara lite knepigt, men efter ett tag blir man ju såklart bättre :) Jag var inte direkt nåt proffs (haha inte nu heller för den delen, men men), har ju lärt mig mer och mer. Om du vill lära dig mer om att designa din blogg med HTML, så sök på Google, det funkar alltid för mig.
 

Jag hoppas verkligen att detta hjälpte dig lite på traven (haha typiskt hästblogg ;) ), om det är några problem eller du har fler frågor så är det bara att fråga.
 
 
Gud vad jag älskar snälla kommentarer :D :love:
 
Kram, Emma.

Kommentarer ♥
Postat av: Malin

Sv: Tack så jääättteee mycke! Jag ska försöka :)

KRAAMM

2012-07-10 @ 22:18:40

Här kan du kommentera inlägget, inget dumt bara ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig? ♥

E-postadress: (Bara vi som ser ♥)

Har du en blogg eller hemsida?:

Här kan du skriva din kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0