Söt bild på min hamster Mathilda <3

Snabbt mobilinlägg.

Jag glömde berätta att jag har två hamstrar, två marsvin ( snart fler, mitt ena marsvin ska få ungar snart) och två katter! Jag tänkte bara snabbt lägga ut en bild på min hamster Mathilda som jag tog innan :D

 

 

Kram /Stina


Kommentarer ♥
Postat av: Ebba ^^

Sv; Tack så jätte mycket :D Eran blogg är jätte fin!!

Jag vet tyvärr inte vad det är tema, det var min kompis som gjorde min design. ^^

Svar: Tack :D Men om du går in på design så står det där vid tema vilket tema som är aktivt ;) Kolla gärna upp :)
Emma Och Stina ♥

2012-07-10 @ 17:41:23
URL: http://ebbato.blogg.se

Här kan du kommentera inlägget, inget dumt bara ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig? ♥

E-postadress: (Bara vi som ser ♥)

Har du en blogg eller hemsida?:

Här kan du skriva din kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0