Gunde ;)

Hej!
Jag sa ju förut att jag skulle meddela angående medryttarhästen. Min morfar känner en dam som hjälper till på ett stall, så han hade ringt henne och hon sa att de skulle ringas på torsdag när hon hade pratat med ponnyns ägare.
Han hette tydligen Gunde (haha jätte gulligt!) och var en väldigt hoppinriktad ( Emma gillar! :love: ) D-ponny. Ser verkligen fram emot torsdag och svaret :) Håller på att fixa lite detaljer här på bloggen nu och är nog strax klar, eftersom att mitt huvud snart spricker :bigeyes:
 
 
Ingen bild i detta inlägget, tråkigt, jag vet, men mer bilder kommer imorgon!
 
 
Kram, Emma.

Kommentarer ♥
Postat av: Malin

Vad fin er blogg är, jag vill själv göra en blogg men jag vet inte hur man gör!, ni får gärna svara!

PS: Jag ÄLSKAR er blogg!

2012-07-10 @ 21:41:17

Här kan du kommentera inlägget, inget dumt bara ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig? ♥

E-postadress: (Bara vi som ser ♥)

Har du en blogg eller hemsida?:

Här kan du skriva din kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0